مانا انرژی؛ بزرگترین شرکت تولید کننده پنل خورشیدی در ایران
اخبار
1403/3/8

گردهمایی نمایندگان مانا انرژی در هتل المپیک تهران

با حضور نمایندگان ۲۳ استان کشور اولین گردهمایی نمایندگان فروش کشوری مانا انرژی در هتل المپیک تهران برگزار شد

اولین گردهمایی نمایندگان فروش کشوری مجموعه دانش بنیان مانا انرژی پاک با حضور مدیران ارشد مانا انرژی و تمامی نمایندگان کشور از صبح روز سه شنبه هشتم خرداد ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد
گردهمایی نمایندگان مانا انرژی در هتل المپیک تهران

بر طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی هایی که از مدت ها پیش بابت گردهمایی باشکوه نمایندگان سراسر کشور مانا انرژی انجام شده بود، این رویداد دو روزه از صبح امروز ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد. لازم به ذکر است که روز اول این رویداد داخلی مجموعه مانا انرژی پاک در تهران برگزار می شود و روز دوم، به بازدید از کارخانه و نیز نیروگاه محلات اختصاص خواهد داشت.
رویداد نمایندگان مانا انرژی پاک، با تلاوت چند آیه از قرآن کریم و سپس ترنم سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. مدیر فروش مانا انرژی پاک ضمن خوشامد به نمایندگان مجموعه که از نقاط دور و نزدیک جهت این رویداد در تهران دور هم جمع شده بودند، از سخنران اول دورهمی نمایندگان جناب آقای دکتر علی پژوهان برای ایراد سخنرانی دعوت نمودند. مدیرعامل مانا انرژی ضمن معرفی اجمالی از توان اجرایی و ظرفیت بالای تولید مانا انرژی، از برنامه های گسترده و بلند مدت شرکت سخن گفتند و خاطر نشان کردند که نمایندگان به عنوان شرکای تجاری مجموعه در رسیدن به اهداف و موفقیت های آتی بسیار تاثیرگذار هستند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات تماس نمایندگان مجاز مانا انرژی پاک

در ادامه سرکار خانم توتونچیان معاونت فروش و بازاریابی مجموعه صنعتی مانا انرژی، به توضیح استراتژی های سال جاری مجموعه پرداخته و اهداف فروش مانا انرژی در سال جاری را تبین نمودند. 
سخنرانی معاونت توسعه منابع انسانی، مدیریت فروش و مدیریت بازاریابی مانا انرژی بخش های دیگری از رویداد امروز نمایندگان کشوری بود. در این روز همچنین ضمن معرفی نمایندگان هر استان، تندیس نمایندگی نیز به ارکان فروش کشوری مانا انرژی اعطا شد. «برگزاری کارگاه آموزشی» که با استقبال خوبی از سمت حاضرین روبرو شد، پایان بخش اولین روز از گردهمایی بود.

مطالب پیشنهادی