مانا انرژی؛ بزرگترین شرکت تولید کننده پنل خورشیدی در ایران
اخبار
1403/3/6

«مانا انرژی پاک» موفق به دریافت تندیس جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران شد

در پنجمین دوره جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر، مانا انرژی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

در مراسم باشکوهی که ظهر روز ۶ خرداد ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد از شرکت مانا انرژی پاک تقدیر به عمل آمد
«مانا انرژی پاک» موفق به دریافت تندیس جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران شد

در مراسم اعطای جوایز این دوره از جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران که در حضور جناب آقای دکتر کمانی معاون محترم وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق(ساتبا) برگزار شد، آقای کمیل محمدی مدیرعامل شرکت تامین انرژی مانا به نمایندگی از مدیرعامل مانا انرژی، جناب آقای دکتر علی پژوهان تندیس و لوح‌ تقدیر مربوط به این جایزه را دریافت کردند.
گفتنی است اهدای جوایز برترین‌های حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر همزمان با برگزاری هشتمین کنفرانس و نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر ایران (Iran REC2024) که در روزهای ۶ و ۷ خرداد ماه برنامه‌ریزی شده است به همت انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد در حال برگزاری است.

متن لوح تقدیر اهدایی به مجموعه مانا انرژی پاک،که به امضای مدیرعامل انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران رسیده است به شرح ذیل است:

دریافت جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر نشانگر همت والا و تلاش‌های تحسین برانگیز مدیران لایق و کارکنان توانمندی است که در عرصه پیشرفت و توسعه کشور از هیچ همتی دریغ نداشته و با برنامه‌ریزی و اقدامات حرفه‌ای در تامین انرژی پاک و حفاظت موثر از محیط زیست، بسترساز توسعه بلند‌مدت و پایدار ایران می‌شوند. در همین راستا، شرکت مانا انرژی پاک با عنایت به نظر هیأت داوران و تایید شورای سیاست‌گذاری موفق به دریافت تندیس تولید‌کننده برتر صنعتی و دانش‌بنیان تجهیزات انرژی خورشیدی(بزرگ مقیاس)در سال 1401-140 در پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران شده است.

این لوح به نشانه قدردانی و به پاس تلاش و اهتمام شما، تقدیم می‌گردد. پویایی اندیشه و استمرار تلاشتان در ساخت ایرانی سرسبز و سربلند را آرزومند است.

مطالب پیشنهادی