مانا انرژی؛ بزرگترین شرکت تولید کننده پنل خورشیدی در ایران
اخبار
1402/9/13

نمایشگاه تخصصی صنعت اراک، ۳۰ آبان الی ۳ آذر ماه ۱۴۰۲

مانا انرژی پاک به عنوان بزرگترین تولیدکننده پنل خورشیدی ایران، آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه صنعت اراک به نمایش گذاشت.

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت در اراک برگزار شد و شرکت مانا انرژی پاک به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده پنل ‌های خورشیدی در ایران در این نمایشگاه حضور داشت. مانا انرژی پاک با ارائه محصولات و خدمات نوآورانه خود در زمینه انرژی ‌های تجدیدپذیر، نقش مهمی در توسعه این صنعت در استان مرکزی و کشور ایفا می ‌کند.
نمایشگاه تخصصی صنعت اراک، ۳۰ آبان الی ۳ آذر ماه ۱۴۰۲

در شرایطی که صنعت به عنوان یکی از شاخص ‌های اصلی توسعه ‌یافتگی کشورها محسوب می ‌شود، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، در پایتخت صنعتی ایران شهر اراک، برگزار گردید. این نمایشگاه از ۳۰ آبان ماه تا ۳ آذر ۱۴۰۲ در فضایی بالغ ‌بر ۱۵ هزار متر مربع و با حضور صنایع بزرگ، متوسط و کوچک از استان ‌های صنعتی کشور از جمله تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بر پا شد.
این رویداد مهم صنعتی، فرصت مناسبی را برای تبادل اطلاعات، انتقال تجربیات صنایع و ارتقای دانش فنی فعالان حوزه صنعتی و اقتصادی فراهم آورد. به همین دلیل، علاقه ‌مندان بسیاری از توانمندی‌های بیش از ۷۰ شرکت و مجموعه صنعتی حاضر در این نمایشگاه بازدید داشتند.
در میان شرکت‌ های حاضر در این گردهمایی مهم صنایع فعال، شرکت مانا انرژی پاک نیز در این رویداد حضور داشت. این شرکت که در زمینه تولید سلول و پنل خورشیدی و طراحی و اجرای نیروگاه‌ های خورشیدی تخصص و تجربه دارد، با ارائه محصولات و خدمات نوآورانه خود به دنبال توسعه هرچه بیشتر صنعت انرژی ‌های تجدیدپذیر در ایران است. مانا انرژی پاک به عنوان بزرگترین تولید کننده پنل خورشیدی در ایران، در این نمایشگاه حضور داشت.
حضور شرکت مانا انرژی پاک در این نمایشگاه می ‌تواند به توسعه ‌یافتگی بیشتر انرژی خورشیدی استان مرکزی کمک کند. این شرکت با ارائه محصولات و خدمات پیشرفته خود در زمینه انرژی ‌های تجدیدپذیر، نقش مهمی در گسترش این صنعت در سطح استان و کشور ایفا می ‌کند. همچنین حضور این شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت اراک، فرصتی برای معرفی توانمندی‌ ها و ایده‌ های نوآورانه آن در راستای توسعه صنعت انرژی پاک در ایران است.
شایان ذکر است کارخانه ساخت پنل‌ خورشیدی مانا انرژی پاک در شهر خمین واقع شده است. کارخانه تولید پنل خورشیدی خمین، ظرفیت بالایی در تولید ویفرهای سیلیکونی، سلول ‌و پنل ‌های خورشیدی مورد نیاز صنعت خورشیدی ایران را دارا می‌ باشد.

مطالب پیشنهادی