مانا انرژی؛ بزرگترین شرکت تولید کننده پنل خورشیدی در ایران
اخبار
1403/7/18

مانا انرژی؛ پیشگام صادرات پنل‌های خورشیدی

کیفیت و ایمنی، راز موفقیت مانا انرژی در صادرات پنل خورشیدی خواهد بود. اولین فروش پنل های ایرانی برند مانا انرژی به کشور ارمنستان انجام شد

شرکت مانا انرژی پاک، اولین صادرات پنل‌های خورشیدی خود را به ارمنستان انجام داد. صادرات موفقیت آمیز پنل های خورشیدی مانا انرژی به ارمنستان، نه تنها نمایانگر کیفیت و قابلیت‌های بالای این محصولات است، بلکه نشان‌دهنده موفقیت این شرکت در بومی‌سازی دانش زنجیره ارزش فتوولتائیک و ارائه راه‌حل‌های مقرون به صرفه و بدون کربن می‌باشد.
مانا انرژی؛ پیشگام صادرات پنل‌های خورشیدی

شرکت مانا انرژی پاک، به عنوان پیشرو در صنعت انرژی خورشیدی ایران، موفق به انجام اولین صادرات پنل‌های خورشیدی خود به کشور ارمنستان شد. این صادرات نشان‌دهنده تعهد این شرکت به گسترش دامنه فعالیت‌های خود در بازارهای بین‌المللی و ارتقاء سطح فناوری‌های پاک در منطقه است.
مانا انرژی پاک از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پنل‌های خورشیدی آغاز کرده و به عنوان اولین و بزرگترین شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتائیک در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با هدف ورود به عصر جدید بدون کربن، حداکثر تلاش خود را در راستای تولید انرژی پاک و پایدار به کار گرفته است.

ظرفیت تولید این شرکت شامل ۱۵۰۰ مگاوات ویفر سیلیکونی، ۱۵۰۰ مگاوات سلول خورشیدی و ۲۳۰۰ مگاوات پنل خورشیدی است. پنل‌های تولیدی مانا انرژی با توان ۳۰۰ تا ۷۰۰ وات، با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها مانند TOPCon، تولید می‌شوند. این مجموعه دانش بنیان با اخذ گواهی‌نامه‌های بین‌المللی IEC ۶۱۲۱۵ و IEC 61215 از شرکت معتبر TUV، تضمین­کننده کیفیت و ایمنی بالای محصولات خود است.


صادرات موفقیت آمیز پنل­ های خورشیدی تولید ایران به ارمنستان نه تنها نمایانگر کیفیت و قابلیت‌های بالای محصولات داخلی است، بلکه نشان‌دهنده موفقیت شرکت مانا انرژی پاک در بومی‌سازی دانش زنجیره ارزش فتوولتائیک و ارائه راه‌حل‌های مقرون به صرفه و بدون کربن برای مصارف نیروگاهی، صنعتی و خانگی می‌باشد. این شرکت همچنین در زمینه طراحی، اجرا و بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی کوچک و بزرگ مقیاس خدمات متنوعی به مشتریان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.


چشم‌انداز گروه صنعتی مانا انرژی، تبدیل ساختار انرژی وابسته به منابع فسیلی، به منابع بدون کربن تا نیمه قرن جاری است. این تغییر نه تنها به کاهش انتشار گاز دی‌اکسید کربن کمک می‌کند، بلکه به کاهش تغییرات آب و هوایی و جلوگیری از گرم شدن کره زمین نیز می‌انجامد.
با این صادرات، مانا انرژی پاک گام بلندی در راستای تحقق چشم‌انداز ۲۰۳۰ در زمینه انرژی پاک برداشته و به عنوان یک نام معتبر و پیشرو در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر، به آینده‌ای روشن امیدوار است.

اهمیت رعایت کیفیت و گواهینامه‌های بین‌المللی در صادرات پنل‌های خورشیدی

صادرات محصولات به کشورهای دیگر، به ویژه در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر، نیازمند رعایت استانداردهای کیفی بالا و دریافت گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی است. این موضوع به‌ویژه در زمینه پنل‌های خورشیدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که کیفیت و امنیت این محصولات مستقیماً بر عملکرد و بهره‌وری آنها تأثیر می‌گذارد.

شرکت مانا انرژی پاک، اولین صادرکننده پنل خورشیدی تولید ایران، به خوبی این ضرورت را درک کرده و در راستای تأمین نیازهای بازارهای جهانی، تمامی تلاش خود را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات خود به کار گرفته است. پنل‌های خورشیدی تولیدی این شرکت علاوه بر برخورداری از گواهینامه‌های بین‌المللی IEC 61215 و IEC 61730 که از سوی شرکت معتبر TUV صادر شده‌اند، دارای گواهینامه‌های دیگری از جمله CEBEC، CE و UKCA نیز هستند که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به کیفیت و ایمنی محصولاتش می‌باشد.

این گواهینامه‌ها نه تنها به مشتریان و مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهند که پنل‌های خورشیدی مانا انرژی دارای استانداردهای بین‌المللی و کیفیت بالا هستند، بلکه به شرکت مانا انرژی این امکان را می‌دهند که پرقدرت به بازارهای جهانی وارد شود. رعایت این استانداردها به شرکت کمک می‌کند تا در رقابت با دیگر تولیدکنندگان جهانی جایگاه خود را مستحکم کند و به عنوان یک نام معتبر در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر شناخته شود.
علاوه بر این، داشتن گواهینامه‌های بین‌المللی برای مانا انرژی این امکان را فراهم نمود تا به راحتی با مشتریان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی ارتباط برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب نماید. این اعتماد، به نوبه خود می‌تواند منجر به گسترش بازارهای صادراتی و افزایش سهم این شرکت در بازارهای جهانی شود.

مطالب پیشنهادی