مانا انرژی؛ بزرگترین شرکت تولید کننده پنل خورشیدی در ایران
اخبار
1402/9/13

حضور شرکت دانش بنیان مانا انرژی پاک در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی در تهران برگزار شد.

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران برگزار شد. در این رویداد بین‌المللی، شرکت دانش‌بنیان مانا انرژی پاک به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده سلول و پنل خورشیدی ایران حضور داشت. این مجموعه پیشرو در زمینه انرژی خورشیدی، در غرفه خود آخرین دستاوردهای تولیدی و اجرایی خود را به نمایش گذاشت.
حضور شرکت دانش بنیان مانا انرژی پاک در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین ‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه با حضور مقامات کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و برخی از کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس برگزار شد.
در این نمایشگاه شرکت مانا انرژی پاک به عنوان بزرگترین تولیدکننده سلول و پنل خورشیدی در ایران، حضوری فعال داشت. این شرکت دانش ‌بنیان که در زمینه تولید تجهیزات نیروگاه های خورشیدی فعالیت می ‌کند، در غرفه اختصاصی خود در نمایشگاه اوراسیا، آخرین دستاوردهای تولیدی و اجرایی خود را به نمایش گذاشت.
مدیران این شرکت در حاشیه نمایشگاه، با تجار و فعالان حوزه انرژی‌ تجدیدپذیر از کشورهای حاضر در نمایشگاه، به گفت ‌وگو و تبادل اطلاعات پرداختند و زمینه‌ های همکاری ‌های آتی را بررسی کردند. حضور شرکت مانا انرژی پاک به عنوان یکی از شرکت‌ های پیشرو در صنعت انرژی ‌های تجدیدپذیر ایران در این نمایشگاه بین ‌المللی، نشان‌ دهنده توانمندی و پیشرفت ‌های این صنعت در کشور است.
همچنین، دیگر شرکت‌ های ایرانی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. شرکت ‌های ایرانی در زمینه ‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت و دانش بنیان در این نمایشگاه به معرفی خدمات خود پرداختند. همچنین شرکت‌ هایی از کشورهای روسیه، ارمنستان و قزاقستان نیز در قالب غرفه ‌های اختصاصی در این رویداد شرکت کردند. در حاشیه نمایشگاه، همایش ‌های تخصصی در زمینه‌های تجاری و زیرساختی همچون حمل و نقل، مسائل پولی و بانکی، گمرکی، موافقت ‌نامه‌ های تجاری، همکاری‌ های علمی، گردشگری و دانش بنیان برگزار شد.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت صادراتی ایران حضور داشتند. همچنین هیأت‌ های تجاری از کشورهای قرقیزستان و بلاروس نیز از این نمایشگاه بازدید کردند. گفتنی است که در حاشیه این نمایشگاه، قرار است ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا توافقنامه تجارت آزاد را به امضا برسانند. این اتحادیه شامل کشورهای روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان و بلاروس است.

مطالب پیشنهادی