مانا انرژی؛ بزرگترین شرکت تولید کننده پنل خورشیدی در ایران
اخبار
1402/9/13

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران ۲۶-۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲

نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران، فرصتی برای نمایش دستاوردهای مانا انرژی پاک در زمینه انرژی های تجدیدپذیر

شرکت مانا انرژی پاک با تخصص در تولید سلول و پنل ‌های فتوولتائیک و طراحی و اجرای نیروگاه ‌های خورشیدی، به عنوان نوآور برجسته در صنعت انرژی ‌های تجدیدپذیر ایران در بیست و سومین نمایشگاه بین ‌المللی صنعت برق تهران حضور دارد.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران ۲۶-۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی بین ‌المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رویداد تجاری اقتصادی این صنعت از سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا ۲۶ آبان ادامه دارد، ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ نماینده شرکت‌های خارجی از ۱۲ کشور حضور دارند.
مانا انرژی پاک، به عنوان اولین تولیدکننده سلول های فتوولتائیک و بزرگترین تولید کننده انواع پنل خورشیدی در ایران، در راستای نمایش آخرین دستاوردهای خود به مخاطبان این صنعت در این نمایشگاه حضور دارد.

حضور مانا انرژی پاک در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران

این مجموعه با تکیه بر تیم متخصص و تجهیزات پیشرفته، توانسته است در زمینه انرژی‌ های تجدیدپذیر به ویژه انرژی خورشیدی نوآوری‌ های قابل توجهی ارائه دهد. این شرکت علاوه بر تولید سلول و پنل‌ های خورشیدی، در طراحی و اجرای نیروگاه ‌های خورشیدی نیز از تخصص و تجربه کافی برخوردار است.
حضور مانا انرژی پاک در بیست و سومین نمایشگاه بین ‌المللی صنعت برق تهران، فرصتی مناسب برای این شرکت جهت معرفی توانمندی ‌ها و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه خود به فعالان صنعت برق و انرژی ‌های تجدیدپذیر است. این شرکت با ارائه راهکارهای پیشرفته در زمینه انرژی ‌های تجدیدپذیر، نقش مهمی در توسعه این صنعت در ایران ایفا می‌کند.

مطالب پیشنهادی